Rodzaje zakładów 2019-12-04T09:53:19+00:00

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z obstawianiem, w tym rozdziale zapoznamy Cię z różnymi typami zakładów. Przedstawimy zarówno zakłady standardowe 1, X, 2, jak i nieco bardziej skomplikowane handicapy. Dowiesz się także, jakie rodzaje zakładów możesz wnosić w IForbet.

Piłka Nożna 2019-12-04T09:37:41+00:00
Koszykówka 2019-12-04T09:36:57+00:00
Siatkówka 2019-12-04T09:38:25+00:00
Piłka ręczna 2019-12-04T09:38:13+00:00
Tenis 2019-12-04T09:39:01+00:00
Baseball 2019-12-04T09:39:14+00:00

Czy będą dodatkowe inningi?
Typujemy czy w spotkaniu rozegrane zostaną dodatkowe inningi TAK lub NIE.

Handicap (z dogrywką) 0 : x,5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku spotkania (wraz z inningami rozegranymi w dogrywce) doliczone zostaje liczba x,5 punktów dla drużyny gości. Zakład dotyczy ilości zdobytych punktów.

Handicap punktów (z dogrywką) x,5 : 0
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku spotkania (wraz z inningami rozegranymi w dogrywce) doliczone zostaje liczba x,5 punktów dla drużyny gospodarzy.

“Nazwa drużyny” Poniżej/Powyżej x,5 pkt
Typujemy czy drużyna której nazwa zawarta jest w tytule zakładu zdobędzie większa lub mniejszą liczbę punktów w meczu od liczby podanej w tytule zakładu. W tym wypadku brany jest pod uwagę tylko wynik bez dodatkowych inningów, dogrywek. Liczy się regulaminowe 9 inningów drużyny.

Poniżej/Powyżej x,5 punktów (z dodatkowymi inningami)
Typujemy czy suma zdobytych punktów przez obie drużyny przekroczy lub nie liczbę podaną w tytule zakładu. Do wyniku wliczane są punkty zdobyte w dodatkowych inningach.

Różnica zwycięstwa (z dodatkowymi inningami)
Typujemy drużynę która wygra spotkanie oraz jaką różnica wygranych inningów odniesie to zwycięstwo.
W tym wypadku pod uwagę brany jest tylko wynik z dodatkowymi inningami.

Suma punktów (z dodatkowymi inningami) – Nieparzyste/Parzyste
Typujemy czy w spotkaniu suma punktów zdobytych przez obie drużyny będzie liczba parzysta czy tez nieparzystą.

Wynik końcowy i Poniżej/Powyżej x,5 pkt
Typujemy jednocześnie zwycięzcę spotkania wraz z zakładem na to czy ilość zdobytych punktów w całym meczu wraz z dodatkowymi inningami przekroczy (lub nie) liczbę punktów wskazaną w tytule zakładu.

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania.
W zakładzie do wyboru jest tylko drużyna gospodarzy albo gości, bez remisu.
W tym wypadku pod uwagę brany jest tylko wynik z dodatkowymi inningami.
W przypadku zmiany terminu rozegrania spotkania zakłady zostają rozliczone jako zwrot.

Maksymalna Seria zdobytych punktów dowolnej drużyny
Typujemy czy którejkolwiek z drużyn uda się zdobyć pod rząd w jednym inningu serię punktów nie większą niż wybrany przez nas typ.

Skoki Narciarskie 2019-12-04T09:39:35+00:00

Zasady ogólne:
W przypadku przełożenia zawodów na inny dzień, wszystkie zakłady pozostają ważne pod warunkiem rozegrania ich w ciągu 48 godzin od pierwotnej daty.
Wyjątkiem jest sytuacja, w której zawody zostaną przeniesione w inne miejsce lub na inny obiekt (profil skoczni). Wówczas wszystkie zakłady postawione na dany turniej zostaną anulowane.

H2H – kto lepszy (1 seria): 
Zakład na to, który z zawodników zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji piewszej serii zawodów.
Aby zakład był ważny, obaj zawodnicy muszą wystartować w konkursie głównym (dyskwalifikacja liczy się jako start).

H2H – kto lepszy:
Zakład na to, który z zawodników zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji.
Aby zakład był ważny, obaj zawodnicy muszą wystartować w konkursie głównym (dyskwalifikacja liczy się jako start).

MŚ w lotach narciarskich (Oberstdorf 2017/18):
W przypadku kiedy obie serie konkursowe zaplanowane na pierwszy dzień zawodów (19.01.2018) zostaną odwołane, wszystkie zakłady postawione na klasyfikację po 1 dniu zawodów pozostają ważne na zawody rozegrane kolejnego dnia (20.01.2018)

MŚ w lotach narciarskich:
W przypadku kiedy wszystkie serie konkursowe zaplanowane na drugi dzień mistrzostw zostaną odwołane, wszystkie zakłady na klasyfikację końcową mistrzostw zawarte po pierwszym dniu rywalizacji zostaną zwrócone.

Najlepszy w grupie:
Zakład na to, który z wymienionych w danej grupie zawodników, zajmie najwyższe miejsce w klasyfikacji.
Jeżeli którykolwiek wymieniony na liście zawodnik nie wystartuje w konkursie – wszystkie zakłady postawione na ten rynek pozostają ważne (nie ma zwrotów za brak udziału).  Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zakład jest dodatkowo opisany.

Różnica zwycięstwa:
Zakład na różnicę punktową pomiędzy zwycięzcą konkursu (lub serii) a kolejnym zawodnikiem w klasyfikacji.
W przypadku kiedy pierwsze miejsce zajmie dwóch lub więcej zawodników (ex equo), przyjmuje się różnicę pomiędzy osiągniętą przez nich notą punktową, a kolejnym najwyżej sklasyfikowanym zawodnikiem.

Zawodnik – obejmie prowadzenie: 
Zakład na to, czy dany zawodnik obejmie prowadzenie w klasyfikacji konkursu bezpośrednio po swojej próbie.
Aby zakład był ważny, zawodnik musi wystartować w konkursie.
W przypadku dyskwalifikacji, zarówno przed, jak i po skoku – zakłady zostaną anulowane.

Zawodnik – odległość (poniżej/powyżej):
Zakład na długość skoku, osiągniętą przez zawodnika we wskazanej próbie.
Aby zakład był ważny, zawodnik musi wystartować w konkursie.
W przypadku dyskwalifikacji, zarówno przed, jak i po skoku – zakłady zostaną anulowane.

Zwycięzca zawodów: 
Zakład na zwycięzce turnieju. Aby zakład był ważny musi zostać rozegrana minimum jedna seria zawodów.

Biegi narciarskie 2019-12-04T09:39:47+00:00

W przypadku biegów pościgowych zakłady rozliczone są na podstawie kolejności na mecie, a nie uzyskanych czasów netto.
Wyjątkiem jest sytuacja, w których zakład jest dodatkowo opisany i widnieje w nim wyraźna informacja, że dotyczy on czasu netto.

W przypadku zmiany planowanego dystansu biegu, zakłady pozostają ważne, o ile zmiana ta nie jest większa niż 25% pierwotnie zaplanowanego dystansu.

Dyskwalifikacja  (DSQ) lub brak ukończenia zawodów (DNF) zawsze liczona jest jako start zawodnika (drużyny) i w jej przypadku zakłady pozostają ważne.

Brak startu zawodnika (DNS) sprawia że zakład zostanie rozliczony jako zwrot.

Biathlon 2019-12-04T09:40:04+00:00

W przypadku zmiany planowanego dystansu biegu, zakłady pozostają ważne, o ile zmiana ta nie jest większa niż 25% pierwotnie zaplanowanego dystansu.

Dyskwalifikacja  (DSQ) lub brak ukończenia zawodów (DNF) zawsze liczona jest jako start zawodnika (drużyny) i w jej przypadku zakłady pozostają ważne.

Brak startu zawodnika (DNS) sprawia że zakład zostanie rozliczony jako zwrot.

Strzelnica – H2H: ilość trafień – jeśli zawodnik nie wystartował (DNS) – zwrot, jeśli nie ukończył biegu (DNF/DSQ) – zakłady pozostają ważne.

Hokej na Lodzie 2019-12-04T09:40:43+00:00
Formuła 1 2019-12-04T09:40:55+00:00

Samochód bezpieczeństwa (Safety Car) – tak/nie
Typujemy czy podczas wyścigu zostanie ogłoszony samochód bezpieczeństwa.
Wirtualny samochód bezpieczeństwa liczy się i zostanie uznany jako „zwykły” samochód bezpieczeństwa

H2H
W przypadku kiedy obaj zawodnicy nie ukończą wyścigu zwycięzcą pojedynku jest ten, który przejedzie większy dystans.

Moto GP/Moto2/Moto3 2019-12-04T09:41:15+00:00

H2H
W przypadku kiedy obaj zawodnicy nie ukończą wyścigu zwycięzcą pojedynku jest ten, który przejedzie większy dystans.

Żużel 2019-12-04T09:41:59+00:00
Boks 2019-12-04T09:42:16+00:00

(Zwycięzca)
Typujemy wygraną danego zawodnika. W przypadku remisu następuje zwrot zakładu.

1X2
Typujemy wygraną danego zawodnika bądź remis.

Sposób zwycięstwa
Typujemy czy dany zawodnik wygra metodą opisaną w nazwie zakładu, np.:
zawodnik X przez KO, TKO lub DQ
zawodnik X przez decyzję
zawodnik Y przez KO, TKO lub DQ
zawodnik Y przez decyzję

Walka potrwa pełen dystans
Typujemy czy walka zostanie rozstrzygnięta poprzez decyzję sędziów po zakończeniu wszystkich rund.

Poniżej/powyżej x.5 rund
Typujemy czy walka zakończy się przed liczbą rund podaną w tytule zakładu.
Przykład: Poniżej 7.5 rundy – walka potrwa maksymalnie 7 rund. Rozpoczęcie 8 rundy oznacza zakład przegrany.
Przykład 2: Powyżej 6.5 rundy – walka potrwa minimum 7 rund. Rozpoczęcie 7 rundy oznacza zakład wygrany.

Wygra całą walkę w rundzie 1-5
Typujemy czy dany zawodnik wygra całą walkę w rundzie od 1. do 5. włącznie.

Wygra całą walkę w rundzie 6-10
Typujemy czy dany zawodnik wygra całą walkę w rundzie od 6. do 10. włącznie.

Wygra całą walkę w X rundzie
Typujemy, czy wybrany przez nas zawodnik wygra walkę w rundzie podanej w tytule zakładu.

Sporty Walki 2019-12-04T09:42:28+00:00

Sposób zwycięstwa
Typujemy jakim sposobem wybrany przez nas zawodnik odniesie zwycięstwo w walce. Do wyboru jest zawodnik oraz sposób zwycięstwa – KO, TKO, DSQ, poddanie, decyzję (sędziowską).

Wygra przed czasem
Typujemy czy wybrany przez nas zawodnik wygra swoją walkę przed czasem (poprzez KO, TKO, DSQ lub poddanie). Nie są brane pod uwagę decyzje sędziów.

Poniżej/powyżej x.5 rund
Typujemy czy walka zakończy się przed liczbą rund podaną w tytule zakładu.
Przykład: Poniżej 2.5 rundy – walka potrwa maksymalnie 2 rundy. Rozpoczęcie 3 rundy oznacza zakład przegrany.
Przykład 2: Powyżej 3.5 rundy – walka potrwa minimum 4 rundy. Rozpoczęcie 4 rundy oznacza zakład wygrany.

Wygra całą walkę w X rundzie
Typujemy, czy wybrany przez nas zawodnik wygra walkę w rundzie podanej w tytule zakładu.

Walka zakończy się przez KO, TKO lub DSQ
Typujemy czy walka zakończy się jednym ze sposobów podanych w tytule zakładu – bez znaczenia który z zawodników odniesie zwycięstwo.

Walka zakończy się przez poddanie
Typujemy czy walka zakończy się przez poddanie – bez znaczenia, który zawodnik odniesie zwycięstwo.

Walka zakończy się przez decyzję
Typujemy, czy walka zakończy sie poprzez decyzję (sędziowską) – bez znaczenia, który zawodnik odniesie zwycięstwo.

Walka zakończy się w 1. minucie 1. rundy
Typujemy czy walka zakończy się w ciągu 1 minuty 1 rundy (w przedziale czasowym 00:00 – 00:59) – niezależnie od tego który zawodnik odniesie zwycięstwo.

Walka potrwa pełen dystans
Typujemy czy walka zostanie rozstrzygnięta poprzez decyzję sędziów po zakończeniu wszystkich rund.

Wygrana przez decyzję
Typujemy, czy wybrany przez nas zawodnik wygra swoją walkę przez decyzję sędziów po zakończeniu wszystkich rund.

Esport 2019-12-04T09:43:24+00:00

Poddanie Spotkania
W przypadku poddania całego spotkania wszystkie zakłady rozliczone zostaną jako zwrot.

Poddanie Mapy
W przypadku gdy zostanie rozegrana pierwsza mapa a druga mapa zostanie poddana zakłady na mapę pierwszą są ważne, zakłady na mapę drugą zostają rozliczone jako zwrot. Zakłady dotyczące całego spotkania zostaną rozliczone zgodnie z oficjalnym wynikiem.

Zasady ogólne
– Jeżeli przed meczem dojdzie do zmiany nazwy drużyny ale jej skład osobowy pozostanie bez zmian to zakłady na jej spotkania pozostają ważne i nie podlegają zwrotom.

– Zakłady zostają rozliczone jako zwrot jeżeli w drużynie dojdzie do zmiany minimum 2 zawodników przed spotkaniem oraz w jego trakcie. Jeżeli dojdzie do zmiany tylko jednego zawodnika to zakłady na spotkanie z drużyną gdzie nastąpiła ww. zmiana są ważne. W tym przypadku zmiana nazwy drużyny nie ma znaczenia.

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania wraz z ewentualnymi dogrywkami.

1×2 w ofercie zakładów na żywo
Zakłady typu 1, X, 2 stanowią standardowy i najprostszy rodzaj zakładów, stosowany przez wszystkich bukmacherów. Polega on na wytypowaniu wyniku danego zdarzenia, np. zwycięstwa gospodarzy.
1 – zwycięstwo drużyny po lewej stronie opisu zakładu
X – remis
2 – zwycięstwo drużyny po prawej stronie opisu zakładu

Mapa X – 1X2
Typujemy zwycięzcę mapy. Istnieje możliwość wytypowania remisu. Do zakładu nie są wliczane ewentualne dogrywki.

Poniżej/Powyżej x,5 rundy (Mapa x)
Typujemy, czy na mapie (podanej w tytule zakładu) zostanie rozegranych więcej lub mnie rund niż linia podana w zakładzie.

Poniżej/Powyżej X,5 mapy
Typujemy czy w spotkaniu zostanie rozegranych więcej lub tez mniej map niż linia podana w tytule zakładu.

Handicap rund -x.5 / +x.5 (Mapa X)
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy(albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę wygranych rund opisanych w zakładzie. Rundy są odejmowane/dodawane (w zależności od opisu zakładu) tylko wytypowanej przez nas drużynie.

Handicap map -x.5 / +x.5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy(albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę wygranych map opisanych w zakładzie. Mapy są odejmowane/dodawane (w zależności od opisu zakładu) tylko wytypowanej przez nas drużynie.

Wyścig do X rund (Mapa X)
Typujemy która drużyna jako pierwsza w rundzie podanej w zakładzie wygra X rund.

Który zawodnik zdobędzie więcej zabójstw (Mapa X)
Typujemy, czy zawodnik wybrany przez nas zdobędzie na mapie podanej w tytule zakładu najwięcej zabójstw.

Który zawodnik zdobędzie więcej HS (Mapa X) (HS – Headshot)
Typujemy, czy zawodnik wybrany przez nas zdobędzie na mapie podanej w tytule zakładu najwięcej Head – Shotów.

Zwycięzca rundy pistoletowej (Mapa X – runda X)
Typujemy, która drużyna wygra rundę pistoletową opisaną w tytule zakładu.

Zwycięzca
Typujemy drużynę, która wygra spotkanie.

Handicap map -x.5 / +x.5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy(albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę wygranych map opisanych w zakładzie. Mapy są odejmowane/dodawane (w zależności od opisu zakładu) tylko wytypowanej przez nas drużynie.

Poniżej/Powyżej X,5 mapy
Typujemy czy w spotkaniu zostanie rozegranych więcej lub też mniej map niż linia podana w tytule zakładu.

Handicap zabójstw -X.5 / +X.5 (Mapa X)
Typujemy, która drużyna dokona większej ilości zabójstw na mapie podanej w tytule zakładu. Do wyniku osiągniętego na ww. mapie dopisujemy (albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę zabójstw opisanych w zakładzie. Zabójstwa są odejmowane/dodawane (w zależności od opisu zakładu) tylko wytypowanej przez nas drużynie.

Który zawodnik zdobędzie więcej zabójstw (Mapa X)
Typujemy, czy zawodnik wybrany przez nas zdobędzie na mapie podanej w tytule zakładu najwięcej zabójstw spośród wszystkich zawodników.

Poniżej/Powyżej X.5 zabójstw (Map X)
Typujemy czy ogólna liczba zabójstw dokonanych przez obie drużyny na mapie X będzie mniejsza lub większa od liczby podanej w tytule zakładu.

Poniżej/Powyżej X.5 zniszczonych wież (Map X)
Typujemy czy ogólna liczba zniszczonych wież przez obie drużyny na mapie X będzie mniejsza lub większa od liczby podanej w tytule zakładu.

Poniżej/Powyżej X.5 zabitych smoków (Map X)
Typujemy czy ogólna liczba zabitych smoków przez obie drużyny na mapie X będzie mniejsza lub większa od liczby podanej w tytule zakładu.

Która drużyna zdobędzie pierwszą krew (Map X)
Typujemy drużynę, która jako pierwsza na mapie podanej w tytule zakładu dokona zabójstwa.

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu w rundach zakład jest rozliczany jako zwrot.

Zwycięzca
Typujemy drużynę, która wygra spotkanie.

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania wraz z ewentualnymi dogrywkami.

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu w mapach zakład jest rozliczany jako zwrot.
Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu w mapach zakład jest rozliczany jako zwrot.
Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu w rundach zakład jest rozliczany jako zwrot.

Zwycięzca
Typujemy zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu w mapach zakład jest rozliczany jako zwrot.

Zasady Ogólne:

– Zakłady na Fut Champions typu: under/over, wbita ranga pozostają ważne tylko w przypadku rozegrania pełnej liczby 30 spotkań.

Golden Race 2019-12-04T09:43:35+00:00
Sporty wirtualne 2019-12-04T09:43:45+00:00
Kolejność 1-2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch koni na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce

TOP 2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch koni na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Kolejność 1-2-3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech koni na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce, 3-miejsce

TOP 3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech koni na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Kolejność 1-2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch psów na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce

TOP 2
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych dwóch psów na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

Kolejność 1-2-3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech psów na mecie w porządku 1-miejsce, 2-miejsce, 3-miejsce

TOP 3
Zakład polega na wytypowaniu pierwszych trzech psów na mecie, jednakże kolejność nie ma znaczenia

1×2
Zakłady typu 1, X, 2 stanowią standardowy i najprostszy rodzaj zakładów, stosowany przez wszystkich bukmacherów. Polega on na wytypowaniu wyniku danego zdarzenia, np. zwycięstwa gospodarzy.
1 – zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – zwycięstwo gości
Podstawą rozliczenia zakładu jest regulaminowy czas gry.

WYNIK 1 POLOWY
Typujemy jakim wynikiem zakończy się 1 połowa meczu (45 minut + czas doliczony). Możliwe opcje to wygrana gospodarzy, remis lub wygrana gości.

Handicap (1X2) x:0
Wybieramy zakład na zwycięstwo gości, remis bądź zwycięstwo gospodarzy. Do wyniku początkowego drużyny gospodarzy dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 1:0) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarza.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy – wynik 4:0 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 2:0) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gospodarzy.
Przykład: Wynik 2:2 dla gości, doliczamy 2 bramki dla gospodarzy, wynik 4:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 1:0) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarzy Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy, wynik 2:1, wygrana gospodarzy, zakład rozliczony jako przegrany. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry. – X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości. Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap (1X2) 0:x
Wybieramy zakład na zwycięstwo gospodarzy, remis bądź zwycięstwo gości.
Do wyniku początkowego drużyny gości dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 0:1) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gości – wynik 3:1 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości.
Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) – zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości. Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x goli
Zakład na liczbę bramek w spotkaniu. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Przykład: Poniżej/powyżej 1,5 gola:
poniżej 1,5 – mniej niż 1,5 bramki (0 albo 1 bramka)
powyżej 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w meczu (2 bramki i więcej)

Poniżej/Powyżej x goli w 1 połowie
Zakład na liczbę bramek w pierwszej połowie spotkania. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Przykład: Poniżej/powyżej 1,5 gola:
poniżej 1,5 – mniej niż 1,5 bramki (0 albo 1 bramka)
powyżej 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w meczu (2 bramki i więcej)

Poniżej/Powyżej x goli (1 albo 2 drużyna)
Typujemy czy drużyna wymieniona w tytule zakładu (1 drużyna to gospodarze, 2 to goście) zdobędzie więcej lub mniej bramek niż liczba goli podana w tytule zakładu.

Dokładny wynik (w tym inny)
Typujemy dokładny wynik spotkania. Wśród dostępnych typów jest typ „Inny”,który zalicza pod siebie wszystkie inne wyniki spotkania nie podane w liście. Wybór typu INNY oznacza iż w spotkaniu musi paść wynik który nie był dostępny spośród tych widocznych w liście pod tym zakładem.

Wynik końcowy i Poniżej/Powyżej x gola
Typujemy wynik końcowy spotkania wraz z tym czy w spotkaniu padnie ilość bramek większa lub mniejsza od wartości podanej w tytule zakładu. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik uzyskany w regulaminowym czasie gry.

Obie drużyny strzelą bramkę
Wybieramy zakład na to czy obie drużyny zdobędą bramkę w tym spotkaniu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Podwójna Szansa
Jeżeli nie jesteś do końca pewien, czy dana drużyna wygra, możesz skorzystać właśnie z tego zakładu. Tutaj wybierasz typy:
1X – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub przy remisie
X2 – wygrywasz przy remisie lub wygranej gości
12 – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub wygranej gości, przegrywasz, gdy padnie remis

Remis – nie ma zakładu (remis=zwrot)
Typując tego rodzaju zakład, obstawiasz wygraną drużyny wymienionej jako pierwsza lub wygraną drużyny wymienionej jako druga. Gdy spotkanie zakończy się remisem, bukmacher zwraca Ci stawkę.

Wynik do przerwy/Wynik końcowy
Zakład ten polega na wytypowaniu rezultatu pierwszej połowy i całego meczu. Aby cały zakład wygrał, oba typy na obie połowy muszą być trafne. Istnieje dziewięć możliwych kombinacji typów w tym zakładzie (H = zwycięstwo gospodarzy, A = zwycięstwo gości, D = remis): H/H, H/D, H/A, D/H, D/D, D/A, A/H, A/D, A/A. Kurs takiego zakładu zazwyczaj są wysokie.

Połowa z większą ilością bramek
Typujemy w której połowie padnie wieksza ilośc bramek. Mozliwośc wytypowania remisu oznaczającego taką samą ilość bramek w 1 jak i drugiej połowie.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną sumę bramek strzelonych w meczu przez obie drużyny.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną liczbę bramek strzelonych w meczu przez drużynę wskazaną w tytule zakładu (1 to drużyna gospodarzy, 2 to drużyna gości).
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba bramek (nieparzyste/parzyste)
Wybieramy zakład na końcową liczbę – parzystą lub nieparzystą – wszystkich bramek strzelonych w spotkaniu. 0 traktowane jest jako liczba parzysta. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Która drużyna strzeli?
Typujemy dla którego zespołu (lub nie) padną w spotkaniu bramki.

Kto zdobędzie pierwszą bramkę?
Wybieramy drużynę, która jako pierwsza w meczu zdobędzie bramkę.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

1×2
Zakłady typu 1, X, 2 stanowią standardowy i najprostszy rodzaj zakładów, stosowany przez wszystkich bukmacherów. Polega on na wytypowaniu wyniku danego zdarzenia, np. zwycięstwa gospodarzy.
1 – zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – zwycięstwo gości
Podstawą rozliczenia zakładu jest regulaminowy czas gry.

WYNIK 1 POLOWY
Typujemy jakim wynikiem zakończy się 1 połowa meczu (45 minut + czas doliczony). Możliwe opcje to wygrana gospodarzy, remis lub wygrana gości.

Handicap (1X2) x:0
Wybieramy zakład na zwycięstwo gości, remis bądź zwycięstwo gospodarzy. Do wyniku początkowego drużyny gospodarzy dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 1:0) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarza.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy – wynik 4:0 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 2:0) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gospodarzy.
Przykład: Wynik 2:2 dla gości, doliczamy 2 bramki dla gospodarzy, wynik 4:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 1:0) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarzy Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy, wynik 2:1, wygrana gospodarzy, zakład rozliczony jako przegrany. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry. – X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości. Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap (1X2) 0:x
Wybieramy zakład na zwycięstwo gospodarzy, remis bądź zwycięstwo gości.
Do wyniku początkowego drużyny gości dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 0:1) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gości – wynik 3:1 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości.
Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) – zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości. Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x goli
Zakład na liczbę bramek w spotkaniu. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Przykład: Poniżej/powyżej 1,5 gola:
poniżej 1,5 – mniej niż 1,5 bramki (0 albo 1 bramka)
powyżej 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w meczu (2 bramki i więcej)

Poniżej/Powyżej x goli w 1 połowie
Zakład na liczbę bramek w pierwszej połowie spotkania. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Przykład: Poniżej/powyżej 1,5 gola:
poniżej 1,5 – mniej niż 1,5 bramki (0 albo 1 bramka)
powyżej 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w meczu (2 bramki i więcej)

Poniżej/Powyżej x goli (1 albo 2 drużyna)
Typujemy czy drużyna wymieniona w tytule zakładu (1 drużyna to gospodarze, 2 to goście) zdobędzie więcej lub mniej bramek niż liczba goli podana w tytule zakładu.

Dokładny wynik (w tym inny)
Typujemy dokładny wynik spotkania. Wśród dostępnych typów jest typ „Inny”,który zalicza pod siebie wszystkie inne wyniki spotkania nie podane w liście. Wybór typu INNY oznacza iż w spotkaniu musi paść wynik który nie był dostępny spośród tych widocznych w liście pod tym zakładem.

Wynik końcowy i Poniżej/Powyżej x gola
Typujemy wynik końcowy spotkania wraz z tym czy w spotkaniu padnie ilość bramek większa lub mniejsza od wartości podanej w tytule zakładu. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik uzyskany w regulaminowym czasie gry.

Obie drużyny strzelą bramkę
Wybieramy zakład na to czy obie drużyny zdobędą bramkę w tym spotkaniu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Podwójna Szansa
Jeżeli nie jesteś do końca pewien, czy dana drużyna wygra, możesz skorzystać właśnie z tego zakładu. Tutaj wybierasz typy:
1X – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub przy remisie
X2 – wygrywasz przy remisie lub wygranej gości
12 – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub wygranej gości, przegrywasz, gdy padnie remis

Remis – nie ma zakładu (remis=zwrot)
Typując tego rodzaju zakład, obstawiasz wygraną drużyny wymienionej jako pierwsza lub wygraną drużyny wymienionej jako druga. Gdy spotkanie zakończy się remisem, bukmacher zwraca Ci stawkę.

Wynik do przerwy/Wynik końcowy
Zakład ten polega na wytypowaniu rezultatu pierwszej połowy i całego meczu. Aby cały zakład wygrał, oba typy na obie połowy muszą być trafne. Istnieje dziewięć możliwych kombinacji typów w tym zakładzie (H = zwycięstwo gospodarzy, A = zwycięstwo gości, D = remis): H/H, H/D, H/A, D/H, D/D, D/A, A/H, A/D, A/A. Kurs takiego zakładu zazwyczaj są wysokie.

Połowa z większą ilością bramek
Typujemy w której połowie padnie wieksza ilośc bramek. Mozliwośc wytypowania remisu oznaczającego taką samą ilość bramek w 1 jak i drugiej połowie.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną sumę bramek strzelonych w meczu przez obie drużyny.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną liczbę bramek strzelonych w meczu przez drużynę wskazaną w tytule zakładu (1 to drużyna gospodarzy, 2 to drużyna gości).
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba bramek (nieparzyste/parzyste)
Wybieramy zakład na końcową liczbę – parzystą lub nieparzystą – wszystkich bramek strzelonych w spotkaniu. 0 traktowane jest jako liczba parzysta. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Która drużyna strzeli?
Typujemy dla którego zespołu (lub nie) padną w spotkaniu bramki.

Kto zdobędzie pierwszą bramkę?
Wybieramy drużynę, która jako pierwsza w meczu zdobędzie bramkę.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

1×2
Zakłady typu 1, X, 2 stanowią standardowy i najprostszy rodzaj zakładów, stosowany przez wszystkich bukmacherów. Polega on na wytypowaniu wyniku danego zdarzenia, np. zwycięstwa gospodarzy.
1 – zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – zwycięstwo gości
Podstawą rozliczenia zakładu jest regulaminowy czas gry.

WYNIK 1 POLOWY
Typujemy jakim wynikiem zakończy się 1 połowa meczu (45 minut + czas doliczony). Możliwe opcje to wygrana gospodarzy, remis lub wygrana gości.

Handicap (1X2) x:0
Wybieramy zakład na zwycięstwo gości, remis bądź zwycięstwo gospodarzy. Do wyniku początkowego drużyny gospodarzy dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 1:0) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarza.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy – wynik 4:0 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 2:0) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gospodarzy.
Przykład: Wynik 2:2 dla gości, doliczamy 2 bramki dla gospodarzy, wynik 4:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 1:0) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gospodarzy Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gospodarzy, wynik 2:1, wygrana gospodarzy, zakład rozliczony jako przegrany. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry. – X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości. Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Handicap (1X2) 0:x
Wybieramy zakład na zwycięstwo gospodarzy, remis bądź zwycięstwo gości.
Do wyniku początkowego drużyny gości dopisywana jest odpowiednia ilość bramek (w zależności od wybranego zakładu), np:
– „Gospodarz” (Handicap 0:1) – zakład na zwycięstwo gospodarza – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości.
Przykład: wynik końcowy 3:0 – doliczamy 1 bramkę dla gości – wynik 3:1 – zwycięstwo gospodarza, zakład rozliczony jako wygrany.
– X (Handicap 0:2) – zakład na remis – do wyniku końcowego doliczone są 2 bramki dla gości.
Przykład: Wynik 3:0 dla gospodarzy, doliczamy 2 bramki dla gości, wynik 3:2 = brak remisu, zakład rozliczony jako przegrany.
– „Goście” (handicap 0:1) – zakład na wygrana gości – do wyniku końcowego doliczana jest 1 bramka dla gości. Przykład: wynik końcowy 1:1, doliczamy 1 bramkę dla gości, wynik 1:2, wygrana gości, zakład rozliczony jako wygrany.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Poniżej/Powyżej x goli
Zakład na liczbę bramek w spotkaniu. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Przykład: Poniżej/powyżej 1,5 gola:
poniżej 1,5 – mniej niż 1,5 bramki (0 albo 1 bramka)
powyżej 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w meczu (2 bramki i więcej)

Poniżej/Powyżej x goli w 1 połowie
Zakład na liczbę bramek w pierwszej połowie spotkania. Poniżej oznacza liczbę goli poniżej wyznaczonej granicy. Powyżej oznacza liczbę goli powyżej wyznaczonej granicy.
Przykład: Poniżej/powyżej 1,5 gola:
poniżej 1,5 – mniej niż 1,5 bramki (0 albo 1 bramka)
powyżej 1,5 – więcej niż 1,5 bramki w meczu (2 bramki i więcej)

Poniżej/Powyżej x goli (1 albo 2 drużyna)
Typujemy czy drużyna wymieniona w tytule zakładu (1 drużyna to gospodarze, 2 to goście) zdobędzie więcej lub mniej bramek niż liczba goli podana w tytule zakładu.

Dokładny wynik (w tym inny)
Typujemy dokładny wynik spotkania. Wśród dostępnych typów jest typ „Inny”,który zalicza pod siebie wszystkie inne wyniki spotkania nie podane w liście. Wybór typu INNY oznacza iż w spotkaniu musi paść wynik który nie był dostępny spośród tych widocznych w liście pod tym zakładem.

Wynik końcowy i Poniżej/Powyżej x gola
Typujemy wynik końcowy spotkania wraz z tym czy w spotkaniu padnie ilość bramek większa lub mniejsza od wartości podanej w tytule zakładu. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik uzyskany w regulaminowym czasie gry.

Obie drużyny strzelą bramkę
Wybieramy zakład na to czy obie drużyny zdobędą bramkę w tym spotkaniu.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Podwójna Szansa
Jeżeli nie jesteś do końca pewien, czy dana drużyna wygra, możesz skorzystać właśnie z tego zakładu. Tutaj wybierasz typy:
1X – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub przy remisie
X2 – wygrywasz przy remisie lub wygranej gości
12 – wygrywasz przy wygranej gospodarzy lub wygranej gości, przegrywasz, gdy padnie remis

Remis – nie ma zakładu (remis=zwrot)
Typując tego rodzaju zakład, obstawiasz wygraną drużyny wymienionej jako pierwsza lub wygraną drużyny wymienionej jako druga. Gdy spotkanie zakończy się remisem, bukmacher zwraca Ci stawkę.

Wynik do przerwy/Wynik końcowy
Zakład ten polega na wytypowaniu rezultatu pierwszej połowy i całego meczu. Aby cały zakład wygrał, oba typy na obie połowy muszą być trafne. Istnieje dziewięć możliwych kombinacji typów w tym zakładzie (H = zwycięstwo gospodarzy, A = zwycięstwo gości, D = remis): H/H, H/D, H/A, D/H, D/D, D/A, A/H, A/D, A/A. Kurs takiego zakładu zazwyczaj są wysokie.

Połowa z większą ilością bramek
Typujemy w której połowie padnie wieksza ilośc bramek. Mozliwośc wytypowania remisu oznaczającego taką samą ilość bramek w 1 jak i drugiej połowie.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną sumę bramek strzelonych w meczu przez obie drużyny.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba goli (dokładna ilość)
Wybieramy zakład na dokładną liczbę bramek strzelonych w meczu przez drużynę wskazaną w tytule zakładu (1 to drużyna gospodarzy, 2 to drużyna gości).
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Liczba bramek (nieparzyste/parzyste)
Wybieramy zakład na końcową liczbę – parzystą lub nieparzystą – wszystkich bramek strzelonych w spotkaniu. 0 traktowane jest jako liczba parzysta. Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

Która drużyna strzeli?
Typujemy dla którego zespołu (lub nie) padną w spotkaniu bramki.

Kto zdobędzie pierwszą bramkę?
Wybieramy drużynę, która jako pierwsza w meczu zdobędzie bramkę.
Podstawą rozliczenia zakładu jest wynik spotkania osiągnięty w regulaminowym czasie gry.

1/2
Typujemy zwycięzcę spotkania wraz z dogrywką.

Wynik X połowy
Typujemy drużynę która zdobędzie większą ilość punktów od przeciwnika w połowie opisanej w tytule zakładu. Możliwość wytypowania również remisu (X).

Kwarta z największą ilością punktów
Tyujemy w której kwarcie padnie najwięcej punktów zdobytych sumarycznie przez obie drużyny. Typ q5(równo) oznacza że w minimum 2 kwartach zostanie osiągnięty taki sam wynik punktowy.

Poniżej/Powyżej x punktów (2-drogowo)
Zakład dotyczy sumy punktów uzyskanych przez obie drużyny w meczu wraz z ewentualnymi dogrywkami (z wyjątkiem sytuacji gdzie w nazwie zakładu zawarto inaczej). Możliwe opcje do wytypowania to powyżej lub poniżej podanej linii punktowej.

Różnica Zwycięstwa (z dogrywką)
Typujemy która drużyna wygra spotkanie oraz jakim stosunkiem punktów (wybieramy przedział punktowy) odniesie ona to zwycięstwo nad swoim przeciwnikiem. Podstawa rozliczenia kuponu jest wynik uzyskany wraz z ewentualną dogrywką.

Handicap –(albo+) x,5/+(albo-) X,5
Typujemy zwycięzcę spotkania. Do wyniku końcowego dopisujemy (albo odejmujemy w zależności od tytułu zakładu) liczbę punktów opisanych w tytule zakładu. Punkty są odejmowane/dodawane tylko wytypowanej przez nas drużynie. Handicap z lewej strony ukośnika dotyczy drużyny gospodarzy, z prawej drużyny gości. Do zakładu wliczane są ewentualne dogrywki.

Wyścig do X punktów
Typujemy która z drużyn jako pierwsza zdobędzie liczbę punktów podaną w tytule zakładu.

“Nazwa drużyny” poniżej/powyżej x,5 punktów
Typujemy czy drużyna podana w tytule zakładu zdobędzie mniej czy też więcej punktów od liczby podanej w tytule zakładu.
Do zakładu wliczone zostają też ewentualne dogrywki.

Zwycięzca
Wybieramy zwycięzcę spotkania.

1. Set – Zwycięzca
Typujemy zawodnika który wygra PIERWSZY set w spotkaniu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Kto wygra X gema – X set
Typujemy zwycięzcę gema (podanego w tytule zakładu) w secie opisanym w zakładzie.

Poniżej/powyżej x gemów
Wybieramy zakład na to czy liczba gemów zdobytych w całym meczu przez obu zawodników będzie większa albo mniejsza od liczby gemów określonej w tytule zakładu.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu. Super Tie-break liczony jest jako jeden gem.

Poniżej/powyżej x,5 gemów w x secie
Typujemy czy liczba gemów rozegranych w secie będzie większa albo mniejsza od liczby podanej w tytule zakładu.

Liczba gemów – Nieparzyste/Parzyste
Typujemy czy w w/w spotkaniu sumaryczna liczba gemów zdobytych przez zawodników w całym spotkaniu będzie liczbą parzystą czy tez nieparzystą.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne. Super Tie-break liczony jest jako jeden gem.

Liczba gemów w secie X
Typujemy czy liczba rozegranych gemów w danym secie będzie liczbą parzystą albo nieparzystą.

Wynik końcowy
Typujemy dokładny wynik jakim zakończy się spotkanie w setach.

Dokładny wynik X seta
Typujemy dokładny wynik seta opisanego w tytule zakładu spośród wyników do wyboru.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany do końca zakłady będą nieważne, za wyjątkiem zakładów, które zostaną rozstrzygnięte przed czasem przerwania meczu.

Wynik x gema – x set
Typujemy zawodnika oraz dokładny wynik jakim wygra gema X rozegranego w secie opisanym w tytule zakładu.

Fantasy Premier Lague 2019-12-04T09:43:50+00:00

Zakłady rozliczane są tylko i wyłącznie na podstawie oficjalnej strony organizatora Fantasy Premier League pod adresem:

https://fantasy.premierleague.com/

Zakłady na sezon
Zakłady zostają rozliczone jako zwrot jeżeli zawodnik nie rozegra minimum 10 spotkań w sezonie.

Zakłady na kolejkę
Zakłady zostają rozliczone jako zwrot jeżeli zawodnik nie wyjdzie w podstawowym składzie w danej kolejce.

Zakłady H2H (kto więcej punktów w x kolejce) na kolejkę
Zakłady zostają rozliczone jako zwrot jeżeli obaj zawodnicy mają równą/taką samą liczbę punktów.

Lekkoatletyka 2019-02-11T13:32:57+00:00

Kto lepszy (H2H):
Jeżeli obaj zawodnicy awansują do finału o wyniku decyduje czas który tam uzyskają. W przypadku awansu do finału / kolejnego etapu eliminacji tylko jednego z nich, jest on automatycznie zwycięzcą zakładu. W pozostałych przypadkach decyduje wynik z biegów eliminacyjnych.
Aby zakład był ważny obaj zawodnicy muszą wystąpić w zawodach.

Igrzyska Olimpijskie 2019-02-11T13:33:54+00:00

Zawodnik – suma medali (lub złotych medali) indywidualnych
Aby zakład był ważny, dany zawodnik musi wystartować w minimum jednej konkurencji indywidualnej.
Zakłady na medale i tabele medalowe
Wszystkie medale wywalczone przez drużyny liczone są jako 1 medal.

Imprezy Mistrzowskie – Zakłady na medale 2019-02-11T13:34:01+00:00

Suma medali (zawodnik)
zakłady na medale zdobyte przez wymienionego zawodnika. Pod uwagę brane są jedynie medale zdobyte w konkurencjach indywidualnych.

Suma medali (kraj)
w zakładach na łączną liczbę medali poszczególnego kraju, wszystkie medale zdobyte w konkurencjach drużynowych liczą się jako jeden medal.